Haal- en brengservice
Gratis service
Bij ons kun je gratis gebruikmaken van
de haal- en brengservice binnen een
straalt van 20 km rondom onze winkel.
RUIME OPENINGSTIJDEN
KLAAR TERWIJL JE WACHT
SPECIALISTEN MET VERRIJKENDE KENNIS
Haal- en brengservice ROTO
Onze deuren staan zes dagen per week voor jou open. Ben je niet in de gelegenheid om naar ons toe te komen? Dat is voor ons geen enkel probleem. Bij ons staat het verlenen van hoogwaardige service voorop en daarom komen wij gewoon naar jou toe! Dit doen wij met onze haal- en brengservice. Wat dit precies inhoudt? We leggen het graag aan je uit.
Wat is de haal- en brengservice?
Met de haal- en brengservice van Roto Tweewielers komen wij naar jou toe. Daarbij verlenen we onze service net zoals wij dit in onze winkel doen. Waar we jou mee kunnen helpen? Een aantal voorbeelden:
Het ophalen van je tweewieler die gerepareerd moet worden. Na de reparatie brengen we de tweewieler gratis bij jou thuis.
Het maken van een proefrit van een nieuwe tweewieler. Zo hoef je niet onze kant op te komen!
Korte lijntjes
Wanneer wij jouw tweewieler ophalen voor reparatie dan houden wij je altijd op de hoogte van wat er aan de hand is met de fiets of e-bike. Bovendien geven wij je ook altijd aan met welke kosten je rekening moet houden. Zo weet je precies waar jij aan toe bent en kom je niet voor verrassingen te staan.
Gratis service
Je kunt bij ons gratis gebruikmaken van de haal- en brengservice binnen een straalt van 20 km rondom onze winkel. Klinkt goed en wil jij ook gebruikmaken van onze haal- en brengservice? Neem dan contact met ons op en wij bespreken samen met jou naar je wensen. Wij zullen dan op een afgesproken dag en tijdstip langskomen en jouw tweewieler ophalen of we geven je advies op maat aan huis. Hoe fijn is dat?!
Veelgestelde vragen
Wat houdt de gratis service van Roto Tweewielers in?
Bij aankoop van een nieuwe fiets of e-bike profiteer je van onze gratis serviceperiode. Dat betekent dat we binnen de eerste maanden na aankoop kleine afstellingen, controles en het nalopen van onderdelen kosteloos voor je uitvoeren. Zo blijft je fiets perfect in conditie.
Wanneer kom ik in aanmerking voor gratis service?
Iedere klant die een nieuwe fiets bij Roto Tweewielers koopt, krijgt automatisch recht op deze service. Je hoeft dus niets extra’s af te sluiten of aan te vragen — het hoort gewoon bij onze manier van werken.
Wat wordt er gecontroleerd tijdens de gratis servicebeurt?
Onze monteurs controleren en stellen onderdelen bij die na de eerste kilometers kunnen ‘zetten’, zoals remmen, versnellingen, ketting en spaken. Ook kijken we naar bandenspanning, verlichting en eventuele software-updates bij e-bikes.
Hoelang na aankoop kan ik gebruikmaken van de gratis service?
Gemiddeld vindt de eerste gratis controle plaats binnen 3 maanden of na ongeveer 300 kilometer rijden. We adviseren om daarvoor even een afspraak te maken, zodat we tijd voor je kunnen reserveren in de werkplaats.
Geldt de gratis service ook voor fietsen die ik elders heb gekocht?
De gratis service geldt standaard voor fietsen die bij ons zijn gekocht. Heb je je fiets elders aangeschaft, dan helpen we je natuurlijk ook graag verder, maar dan gelden onze normale onderhoudstarieven.
